20 de gener 2010

Entrevista a la Lourdes Manuel

Avui entrevistarem a una professora de l’escola: Lourdes Manuel
-Quin es el teu nom complet?
Lourdes Manuel Triguell
-Perquè vas decidir treballar de professora?
Perquè m’agrada molt el món de l’educació.
-T’agraden els nens? De quina edat?
M’encanten. De totes, fins als dotze anys.
-Perquè vas decidir treballar de socorrista a l’estiu?
Perquè m’agrada molt l’esport, especialment la natació, i volia conèixer el món dels primers auxilis.
-Si t’agrada socórrer, perquè no et vas fer pediatra, metge, infermera...?
Perquè abans d’aquestes volia ser mestra.
-Quines són les teves aficions?
M’agrada molt l’esport. Els que més, la natació, el tennis, el futbol. També m’agrada molt l’anglès.
-T’agrada viatjar?
Si, molt. Si pogués, ho faria més sovint.
-Tens alguna mascota?
Si, un gosset, que es diu Lluna.
-T’agrada aquesta escola com a centre?
Si, com a sistema educatiu molt, com a edifici, necessita reformes.
-T’agradaria quedar-te l’any que be? Podrà ser?
Si, m’agradaria. Encara no ho sé.

I fins aquí l’entrevista amb la Lourdes, la mestra de l’escola.

0 comentarios: