01 de desembre 2008

Un dia horrorós

Com cada any els alumnes de 6è, ens hem de vacunar. El dimarts era el dia que ens havíem de vacunar. Quan vam arribar al col·legi poca gent es volia vacunar. A l’hora del pati vam anar a cal metge i ens vam esperar fins que va arribar el nostre torn. Primer van entrar les nenes i desprès, els nens, que ens vam tenir que esperar un quart d’hora.
Les nenes van tenir que fer-se dos punxades i els nens una. Unes nenes van sortir contentes, perquè no els va fer mal, però la Laia sortia plorant.
Després tocaven els nens i jo tremolava molt. La Rosa em va deixar passar i vaig entrar a dins.
El metge em va dir que em tragués la samarreta. Jo, de tanta por que tenia ni tan sols mirava i, de cop, em va dir què respires fort.
Vaig notar una punxada i desprès em va posar una mica d’esparadrap. Em vaig posar la roba, i vaig marxar.
Després vam tenir classe de matemàtiques. Al cap d’una estona, em va vindre un mareig i el braç em feia mes mal.
Alguns de la classe que els i agradaven les vacunes, es van marejar. Aquest dia no em va agradar gaire, però , ho vam fer per la nostra salut.

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

La veritat, és que molt be no ens o vam passar, però, almenys estem vacunats contra malalties.