08 de desembre 2008

Nadal a Romania

A Romania el nadal es diferent que aquí a Catalunya, però hi ha algunes coses que son iguals, com per exemple, el pare noel guarní casa, amb la meva mare guarníem el arbres i posàvem estrelles..
Quan nosaltres estem a dormi ve el pare noel i posa els regals que li em demanat a sota el arbre.( això crec que mes o menys es com aquí!) .
Quan neva molt fem un ninot de neu per què a Romania quasi tots el anys neva i llavors juguem amb la neu amb els amics ens tirem boles.
Al meu poble, quan fa uns quants dies que a passat el nadal, fem una festa i ja gent que porta disfresses i altres que no, i tot amb fi o celebrem tirant petard.
Però hi ha una cossa que a Romania no es fa i aquí si, son els reys a Romania no existeixen el reys. Jo ven be no se que son però els meus amics diuen que aquí hi ha tres reis el Blanc, el Ros i el negre, jo també trobo que el nadal aquí també es divertit , però el de Romania m'agraden més per què hi ha neu i ademès aquí no neva mai casi.
A i ja no me'n recordava els nens a Romania truquem a les portes de les casses i els i cantem una cançó i ens donen caramels.

0 comentarios: