03 de desembre 2008

Ja tinc dotze anys

El dia 2-12-2008 vaig fer dotze anys. És un sentiment molt agradable ser “el padrí” de l’escola encara que sóc baixet i no ho sembla gaire.
La festa la vam fer el diumenge perquè també era el meu sant. Va començar a casa que van vindre la Claudia, el seu pare, la seva mare i la seva germana amb el seu novio i també va vindre el meu cosí Cristian.
A l’hora dels regals, els meus pares em van regalar un mòbil nou, que era un Nokia 97, la Claudia i la seva família en van regalar un vaixell de playmobil i uns colors i en Cristian vint euros.
Després d’una estona va vindre en Jaume i es va quedar a menjar pastis amb nosaltres. El pastís estava boníssim! Quan vam acabar de menjar el pastís jo, el Jaume i la mare vam fer els preparatius per la festa de la garuta.
Quan vam acabar, el meu pare em va portar a la garuta amb el cotxe, i el Jaume amb la bici. A la entrada de la garuta el Jaume va caure de cul de la bici. En entrar a la garuta va arribar l’Arnau amb el seu regal que en Jaume el tenia a la garuta.
Quan va passar uns quants minuts va arribar la Laia, que va dir que em portaria el regal el dimarts. Vam anar amb bici a voltar mig hora i després vam tornar a berenar. Tot estava boníssim i el Jaume menjava com un boig.
Al final vaig obrir els regals de l’Arnau, el del Jaume i el de la Laia era un estoig i una llibreta. El d’en Jaume va ser una colònia i el de l’Arnau uns calçotets, una samarreta i uns mitjons. Quan eren les set de la tarda tots vam marxar a casa contents.

1 comentarios:

Jaume Vilella
Diu ...

Andrei t'agafaran polls al cap amb la rata aquesta.