02 de desembre 2008

La meva bicicleta nova

La meva bicicleta nova es una Monty 218 Kamel de trial. Me la van comprar pel meu aniversari, però em va arribar al novembre.
Jo estava molt content, però també ho estava perquè era el model 2009, era una mica diferent.Es roja i platejat metal·litzat, un manillar molt ample, un txasis de alumini, rodes de tacos, la roda de radere es molt ampla, de manera que te mes tracció, un plat mol petit i un pinyó mitjanet.
El que passa que no la vaig poder fer servir fins al cap de dos setmanes, perquè tenia el braç trencat, que sem van fer llarguíssimes aquelles dos setmanes, però el dia que la vaig poder fer servir,estava molt desentrenat, entre que no hi estava acostumat i que no havia agafat una bicicleta amb un mes. Però, al cap de dos setmanetes de practica, ja era el de abans, i amb una bicicleta nova.

0 comentarios: