03 de març 2015

De grans a petits

En aquesta escola m’ho he passat molt bé. Al Torre Vicens les coses seran més difícils, els exàmens, les assignatures (social, experimentals, anglès, música, etc.)...

Les professores són diferents i una que coneixo jo es diu Marta.

 Diu el meu germà que és molt bona persona i no et fica els exàmens tan llargs com els altres professors i professores.

 Jo la coneixo perquè em va dir que si estudiava molt em triaria perquè anés a la classe del meu germà (és la seva tutora).

 La vaig veure un dia que vam anar a buscar les notes de l’any passat.

 Jo quan hi vagi trobaré a faltar l’Eudald perquè és molt bon amic jugant amb mi, i també a l’Àngel. 

M’agradaria treure bones notes, no com alguns de la classe que treuen quatres, cincs o sisos, però jo trec sisos, sets i algunes vegades vuits, nous i deus.

 El meu germà quan jo faci primer d’ESO ell farà tercer d’ESO perquè ens portem dos anys.

0 comentarios: