20 de març 2015

Sant llorenç de Montgai


El dia  5 de febrer vam anar d’excursió a Sant Llorenç de Montgai. Vam pujar a l´autobús una mica adormits, vam esmorzar i quan vam acabar van vindre uns monitors, a nosaltres ens va tocar el Víctor, amb ell vam pujar una pujada i   quan vam arribar el monitor Víctor ens va explicar moltes coses sobre la prehistòria, unes de les preguntes que ens havia preguntat eren què era la prehistòria, després ens va explicar com feien farina, com caçaven etc.

Quan va acabar d´explicar ens va presentar una arqueòloga que es deia Jeza, era una noia molt simpàtica que ens va explicar quines precaucions havíem de tenir quan volíem trobar ossos, quan va acabar de dir les precaucions vam excavar i vam completar una fitxa de quins ossos eren, jo vaig trobar dos radis i dos fèmurs, també vam trobar moltes coses més. Quan es va acabar el temps vam baixar la pujada i vam anar a dinar, quan vam acabar de dinar vam anar amb la Jeza a veure unes imatges de els prehistòrics, després també vam veure imatges d’uns  monos, com vivien... Quan vam acabar de veure les imatges vam anar a l´altra sala i vam fer una fitxa i ens van portar uns ossos de veritat per completar la fitxa. Quan vam acabar de fer la fitxa vam anar cap a casa amb l´autobús i quan vam arribar em vaig tombar al sofà, vaig sopar i vaig anar a dormir.      

0 comentarios: