03 de març 2015

Visita a l'institut

El dimarts dia 24 vam fer una excursió a l’institut.

Al matí la meva mare em va dir que m’aixequés del llit i que anés a esmorzar a la taula. i que després anés a fer les necessitats al lavabo.

 Després de les necessitats del lavabo vaig anar al lavabo a canviar-me i després me’n vaig anar al menjador perquè la meva mare és monitora d’allí, i em va dir que era un dels nens d’acollida. 

Quan eren les nou vaig pujar cap a dalt a l’escola i vam pujar a dalt de classe, al cap de cinc minuts vam baixar de la classe i vam anar cap a la parada d’autobús d’Albesa a pujar a l’autocar.

Quan el conductor ens va obrir la porta de l’autobús vam anar als seients de darrere de tot.

Vam passar per molts pobles com: la Portella, Vilanova de Segrià, Benavent,  Torre-Serona, i llavors vam anar cap a l’institut Torre Vicens. Quan vam arribar al Torre-Vicens vam baixar de l’autobús i vam anar cap a una sala on ens van començar a dir a posar en grups. Primerament ens van ensenyar la sala de música, després ens van ensenyar la biblioteca, l’aula de socials, experimentals, culturals, religioses...

 Després de veure totes les classes va sonar el timbre de l’institut, llavors vam anar a un laboratori i després del pati vam anar a l’aula on ens vam asseure en unes cadires. 

Llavors ens van donar un trosset de coca amb molt poca xocolata i per mi va ser un esmorzar molt pobre.

 Després del pati vam anar a la sala anterior, vam fer el word by word i també vam fer el gran dictat.





0 comentarios: