03 de març 2015

Visita al Torre Vicens


Dimarts dia 24 de febrer vam anar a visitar el Torrevicens a Lleida, van pujar nens d’altres col·legis, per exemple de Benavent,  la Portella etc. Quan vam arribar el vam veure de fora, l’institut era inmens, quan vam arribar ens feien de guia l’Eloi i l’Anais, ens van ensenyar per on  passaven els de la ESO i els de batxillerat, hi havia dos portes, els de la ESO passaven per una i els de batxillerat passaven per una altra, també ens havien ensenyat la sala de guàrdia, era per si arribaves tard o et trobaves malament. Ens van ensenyar les classes, jo pensava que quan fes primer de eso em perdria, em van agradar molt les classes, ens van ensenyar la classe de taller, em va agradar molt, tots els nens feien servir serres i la classe de música també em va agradar; va estar bé la classe de reforç per als que no sabien parlar el nostre idioma, i els que es portaven malament o no feien els deures es quedaven al passadís o li ficaven “parte”,  que vol dir que se n’anaven a casa o que l’avisaven que a la pròxima a casa.
El que estava bé és que passen els exàmens pel gmail i el pati era molt gran comparat amb el nostre, és molt millor el del Torrevicens, quan va ser l’hora del pati va tocar el timbre i vam anar a una sala on ens donaven per esmorzar coca amb xocolata, quan vam anar al pati hi havia molta gent del Torrevicens, hi havia més nens d’Albesa que de fora, vam parlar amb els que abans feien sisè, quan va tocar el timbre vam anar a la sala una altra vegada i vam jugar al “Passapalabra” en angles, i també a lletrejar paraules amb català i a ordenar paraules. En un equip hi havia la Maria Rius amb la Laia, i a l’altre equip hi havia l’Anaïs amb el Marian, m’ho vaig passar molt bé, em vaig quedar molt tranquil perquè estava nerviós perquè no sabia com era de dins el Torrevicens i ara ja ho sé. Quan ja es va acabar el joc vam anar una altra vegada a l l’autobús i vam arribar a un quart de dues, estava cansat i a la tarda vam anar una altra vegada al col·legi i quan es va acabar el col·legi cap a casa a berenar.

0 comentarios: