01 de març 2010

Jornada de portes obertes

Un dia va venir la senyoreta Rosa a la nostra classe, com que ja fem 6é ens va portar unes cartes, i era els papers de la jornada de portes obertes a l’ institut que ens toca anar, i era el dimarts, hi vam anar.

Quant vam arribar ens van dividir amb dos grups i vam començar la visita.
Al nostre grup el va guiar una dona que es diu Marta, i ens va portar a fer una volta per tot l’intitut.

Vam passar per casi totes les aules però, a mi personalment la que hem va agradar més va ser l’aula de Tecnologia, allí hi havia un munt d’einers i coses per fer maquetes de fusta i així, hi havia: tenasses, tornavissos, martells, serres, alambres...

Hi havia de tot en aquella aula, a mi va ser la que més em va sorprendre.
Jo ja tinc ganes de anar-hi hi fer coses amb les serres i tot això, en general ja tinc ganes d’anar a l’eso perquè m’agraden les seves aules i allí podrem fer maquetes de fusta i de totxos i coneixerem a més gent d’altres pobles, jo crec que ens ho passarem molt bé quant hi anem tota la classe.

0 comentarios: