17 de març 2010

Carnestoltes de Lleida

El Dissabte, la meva família, jo i uns amics vam anar al carnestoltes de Lleida. La rua començava a les set de la tarda.

El recorregut era: sortien dels Camps Elisis, passaven per el pont, donaven la volta a la plaça major tornaven cap al pont i desprès tiraven recte. Al menys hi havien quaranta cinc carrosses.

La que més em va agradar va ser una que era un vaixell pirata amb el dibuix dels Pirates del Caribe, tenien una vela molt grossa que la podien doblegar, perquè sinó els arbres de la plaça major la trencarien. La segona que em va agradar més va ser una que era una discoteca i una home anava fent xispes amb un pal molt llarg i prim. La mare no va veure res perquè va anar a un bar a donar el biberó a l’Edurne.

Després, quan va acabar la rua vam anar a un pis a fer-nos fotos: el Quim, l’Edurne, jo i els amics. Quan vam acabar de fer les fotos vam anar a una pizzeria a sopar. Jo em vaig menjar una pizza de bacon i el meu germà un gran plat d’espaguetis i els dos postres vam menjar un iglú de xocolata.

0 comentarios: