08 de març 2010

Conter strike 1.6.

Es una joc d’ordinador al qual tu et fas el teu personatge i jugues a matar a altres personatges.
Tu pots ser: o policia , o terrorista.

Jo no hi jugo massa però quan hi jugo meu passos molt be, al meu germà també li agrada.
El joc consisteix en:

Primer vas amb una pistola, si mates a algú li pots agafar la seua pistola , hi ha diferents pantalles tu tries la que tu vos i vas per allí on tu vos.
No s’entén el que diuen perquè es un joc amb angles i la gent comences a dir: card , card, card.

I tu no saps que fer, jo sempre segueixo als altres jugadors i així a mi no hem maten, sempre vaig acompanyat paro cuant et quedes sol contra un altre jugador no sas que fer, paro cuant el veus li dispares i si et mate sur a la pantalla: terrorista win o terrorist forces win.

El grup que guanya te preferència a triar les armes de l’altra partida.
Jo aquell joc el trobo divertit i hi jugo quant tinc una mica de temps que no se que fer.

A mi i crec que a molts ens agrada molt, perquè conec gent que hi juga i també li agrada molt aquell joc d’ordinador.

0 comentarios: