17 de març 2010

Un dia a PortAventura

El dia 30 de juny vam agafar el autocar i vam anar jo i els meus pares a Port Aventura . Vam estar a un hotel de Salou, vam arribar a dos quarts de onze i havia molta gent fent cua, i vam entrar a les dotze del migdia i vam pujar al Gran canyon ràpids i vam pujar jo el meu pare i la meva mare va ser molt divertit ens vam ficar una mica molls però va ser divertit, feia calor i també ens vam fer una fotografia i no mos la vam que dar perquè estàvem una mica molls i la meva mare una mica estava una mica trista i jo i el meu pare estaven molt contents i després vam anar a la Polinèsia.



Vam anar a veure un espectacle que van fer a la Polinèsia que anava de un ball i algun espectacle de gabinets i després vam anar a Mèxic a dinar jo vaig dinar: espaguetis, carn amb patates i gelat.

Després me van donar un barret de palla de la estrella dam i el meu pare se el va ficar i després vam anar a China a veure un espectacle que es deia China Town a jo i al meu pare i la meva mare els va agradar molt vam veure la Betty Boop i em vaig fer una foto vam tornar al Far West vam veure un espectacle que era de cavalls i també de tirós i al final vam tirar dòlars i després vam anar amb una tómbola i em va tocar el pingüí gros però es un peluxe i després vam anar cap al hotel i me ho vaig passar molt be.

1 comentarios:

Laura Olona Seró
Diu ...

Jo al Tu Tuki Splash, es l'atracció k tens a la foto, i vaig pujar. Mole un mogollón surts més moll k a la dutxa!!!!