20 de desembre 2010

Què faré aquest Nadal?

Aquest Nadal sera genial, per que la meva germana i jo hem demanat la wii amb el wii sports i el wii sports resort.

Com cada any el primer o el segon dia ens avorrirem una mica però el costat bo es que no ens caldrà lleva’ns a les 7 i pico del matí per anar a l’escola el dia de Nadal vindran el meu tiet, tieta, padrina i cosina a dinar a casa meva. La meva germana i jo, ens barallem molts cops per l’ordinador però ara, ens barallarem per la wii.

El dia 28 de Desembre, es el meu aniversari ,faré 11 anys i s’escau en dimarts. La meva mare, des de fa uns anys que ens fa ella un pastis a mi m’agrada bàsicament de nata però més igual.

El dia de reis be tota la meva família ve a dinar a casa meva la meva germana jo i una amiga ens ho passem molt be a les golfes fen cabanetes amb els matalassos. Però desprès de tot això vénen les coses tristes com el de tornar a l’escola.

0 comentarios: