14 de desembre 2010

Les estades d'estiu a Almenar

Aquest estiu passat al mes de juliol vaig estar en unes estades a la població de Almenar, el primer dia que vaig començar hem vaig tenir que emportar la meva bicicleta ja que totes les sortides que feiem eres amb bicicleta, ara os explicaré una mica on vam anar:

Una de les sortides vam anar a Alguaire alli vam anar a una serra a fer trial amb la bicicleta, per anar d’Almenar a Alguaire vam passar pel cami del canal de Pinyana.

Un altre dia vam anar al pantà de Santa Ana, hi havia un pont amb una paret que si podia fer rapel. Jo ho vaig fer pero al comença vaig rascarme molt la panxa.

Quant vam fer escalada no vaig pugue ni començar ja que no savia com agarrarme a la paret de la muntanya i vaig tornar cap a casa.

El proper dia jo estava molt content perque s’acabava pero van dir que faltave 2 dies i jo hem vaig quedar flipant.

I l’altra vegada vaig caure amb la piragua a dins del llac, al mig del llac.
Pero bé aixo es aigua pasada.

0 comentarios: