13 de desembre 2010

Pont

Quans dies de pont... Vam tenir 5 dies de pont, quasi tothom va tenir unes mini vacances, però va haver gent, que no les va passar molt agradables... Hi havia gent, que havia de fer unes mini vacances, i viatjar amb avió, però els controladors aeris, van fer una vaga encoberta ( No es van presentar a la feina sense avisar a ningú).

Molta gent va pujar al avió, i al cap d’una estona, els van fer baixar, la gent es va queixar i es va posar furiosa, com que els hotels estaven plens, molta gent, es va quedar a dormir al aeroport, i van decidir que si els controladors no tornaven els militars ocuparien els seu lloc. Això estar molt mal fet perquè hi havia molta gent que ja havia pagat el avió, el hotel, ...

Tot i això jo vaig anar a casa de la padrina, i m’ho vaig passar molt bé amb els meus germans, i la meva cosina. Vam anar a la “mina” es una finca que te el meu padrí, i es diu així, perquè te una mina al seu interior.

Tenim molts animals: tenim, 1 gos i 4 gosses, 1 gat i una gata, 2 perdius i 3 porcs. A nosaltres ens agrada molt anar a la mina, fem “cavanetes”, fem casetes per al s gats,...
Ens ho passem genial!

0 comentarios: