20 de desembre 2010

El meu poble

El meu poble es diu Popesti, el poble no es massa gran com Albesa i es mol aprop de Vaslui. Vaslui es una ciutat com Lleida.

Nosaltres vivim a la vora de un bosc, ja no ser com es diu el bosc però es molt gran, a la vora de la nostra casa hi ha un jardí que toca amb el bosc. Quan era petita sempre entrava al jardí i jugava amb les flors (sempre feia polseres de flors), i també pujava als arbres, però hi havia un arbre molt alt i mai no vaig pode pujar.

Si surts del jardí i puges una mica més amunt hi ha un terreny que no s'acava mai. Bé així pensava jo. L’ultima vegada que vaig marxa del poble el terreny era tot sec però ara ja no se.

I llavors la resta del poble es més a baix a uns 10-20 metres. Per entrar a la part baixa del poble tens que passar un riu però es molt petit i te un volum de uns 2 metres aproximadament.

Els meus pares i jo vivim a la part alta del poble, abans tenia uns veïns però ja estan morts. I al poble hi ha unes 10 o més fonts, 5 o 6 fonts son publiques i les altres son de les persones.A la part alta de poble hi ha només una fonts i sempre e tingut por de caure perquè a jo m’agradava pujar al damunt, llavors la meva la meva mare em deia que hi havia un monstre.

0 comentarios: