10 de desembre 2010

Un canvi de plans

Aquest cap de setmana ens havíem de quedar a casa, sortir a jugar amb les amigues, fer els deure, estudiar...

Però al saber que tenia un pont (de 5 dies: dissabte, diumenge, dilluns, dimarts i dimecres) entre tots, vam decidir que aniríem a casa de la padrina, perquè el pare i la mare els dies de pont treballaven.

Però a mi mes ven igual, perquè jo també m’ho passo molt bé a casa de la padrina. Ja tenim els plans fets, i ja sabem com ens divertirem a casa del padrir i la padrina. Els nostres plans són:
Quan arribem farem els deures.

També anirem a la “Mina”.

Jugarem a cartes.

Jugarem a la Nintendo Ds.
...
A la padrina li agrada molt que anem a casa seva, així que estar molt molt contenta. Quan serem allà, la meva cosina trucarà preguntant si pot venir i la padrina, li dira que si, llabors ja i serem tots no faltarà ningú.

Quan s’acabarà el pont els meus padrins ens portaran a casa, i es que daran a sopar i llavors marxaran.

Espero passar-m’ho molt bé, perquè tants dies sense classe, serà molt “guai”.

0 comentarios: