27 de gener 2009

Un ordinador nou

El dia de la soca a la nit, la varem fer cagar i ens va cagar un ordinador portàtil. Jo estava emocionat, la marca era HP (una bona marca) amb 2 gigues i amb un processador bastant ràpid. El que tenia fins ara era del meu pare, que està aprenent a fer-lo anar.
Té connexió “wifi” perquè no calgui que sempre estigui connectat a un cable. Una pantalla de 15 polzades, és bastant gran, i es veu molt bé.
Te una web camp amb la qual la puc fer servir pel Messenger de manera que em vegin els meus amics. Porta un ratolí sense cable roig i molt bonic. I una maleta verd pistatxo, que era una mica justa per això li vaig canviar la maleta a la meva mare, que la seva es negre i mes grossa.
Uns quants dies desprès vam anar a que li fiquessin el antivirus i el Word 2007.
Quan encara no me l’havien portat a casa era dia de reis, que em van portar uns cascs que podia parlar pel Messenger, escolta musica, etc...
Només faltava una cosa, Internet, que de moment estaria connectat a casa, amb wifi, més endavant potser em posaran el de Orange, o el de movistar, per tenir Internet a tot els llocs a on vagi.
Que bé ja tinc un ordinador portàtil nou!!

0 comentarios: