21 de gener 2009

Viatge a Albarracin.

Era divendres a l’hora de anar a dormir, s’havia que l’endemà marxaria amb uns amics a Terol llavors jo men vaig anar a dormir.
Quan era l’endemà jo estava molt content, llavors varem marxar cap a Lleida a buscar els nostres amics. Eren les onze del mati i era l’hora de marxar varem pujar al cotxe i vam marxar.
Semblava que seria un viatge curt però vam parar a dinar a alcañiz un poble molt bonic de l’aragó quan varem acabar de dinar vam fer una visita al poble. Quan vam acabar de fer la visita varem tornar al cotxe i ens em vam anar.
A les sis de la tarda varem parar a berenar a un poble molt famós, que era un poble que tant sols i vivien dotze persones, aquell poble sortia a la televisió es deia Miravet. Quan vam acabar la visita i ja havíem berenat varem marxar cap a albarracin el poble que havíem de dormir. Quan vam arribar ja eren les nou de la nit, varem instal.lar-nos a l’hotel i varem anar a sopar. Quan vam acabar de sopar vam anar a fer una visita pel poble i a dormir.
L’endemà quan ens vam aixecar de dormir havíem de estar a baix per esmorzar quan vam acabar, eren les deu del mati vam anar al cotxe i varem anar al dinopolis. Quan varem arribar al dinopolis primer varem anar a veure el 3d quan va acabar varem anar al trenet que ens explicava tota la vida dels dinosaures llavors varem anar al museu que varem estar molta estona allí unes dues hores i m’hu vaig passar molt be llavors varem anar a dinar i ala tarda vam anar a el últim minut que explicava tota la vida dels dinosaures i quan van aparèixer els humans a la terra i llavors quan va acabar varem anar a dinar i a la tarda varem anar a la botiga i vam comprar un collar que i posava dinopolis desprès varem, jugar un estona amb unes boles que i havien per allí i quan es va fer les set varem marxar cap al hotel a canviants i anar a sopar a un restaurant quan varem acabar de sopar varem fer anar al hotel varem veure la televisió i ens en vam anar a dormir.
L’endemà varem anar a esmorzar i anar a veure el riu a la tarda varem anar a veure la muralla i varem marxar cap a casa.