28 de gener 2009

Barcelona Cultural

L’altre cap de setmana me’n vaig anar a Barcelona, a passar el dia, i vaig anar a alguns museus. Em va agrada molt.
El primer que vam fer va ser anar al Palau de la Música.
El Palau de la Música es molt gran i es troba al carrer D’amadeu Vives. Per fora està ple d’estàtues de persones com ara musics, el qui van fer el palau... En una sala hi ha una vidriera al sostre que és semblant a una gota, es impressionat. Es molt gran i te més de 2.000 peces.
A totes les sales hi ha cadires i a cada cadira hi ha el nom de la persona que l'ha pagat. A la sala a la que canten (la principal) hi ha dos rengleres de cadires que estan sota l’escenari, a totes les sales hi ha unes vidriers impressionats i flors. La sala que em va agrada més va ser la de les estàtues fetes de guix, que eren de musics.
Desprès a la tarda vam anar a el Museu de la cera. En entrar em vaig quedar una mica parada, per què tot semblava de veritat i no o era, en entrar hi havia el rei, la princesa... be, gairebé tots eren polítics i cosses així. A la segona sala hi havia dibuixos infantils, i a les altres sales a totes les sales cosses fetes de cera. A la penúltima i havia l’espai amb astronautes, i a l’última cosses de por.
Us recomano anar a Barcelona cultural, jo m’ho vaig passar molt be.

3 comentarios:

Anònim
Diu ...

Hola Anna,
vaig llegint els teus articles i cada cop són més interessants!!!

Cuida' t!!!


Natàlia Setién

Núria
Diu ...

Anna, aixo està molt bé i deu ser molt divertit estar en aquest lloc de Barcelona. A mi també m'agradaria anar al museu de Cera...

Anònim
Diu ...

ancara perdras les ulleres per alla a l'espai 4 ojos