16 de gener 2009

De vacances a Milà

Va ser la primera vegada que baix pujar a un avió, al principi em va agradar, però quan s’anava enlairant ja no em feia tanta gracia. Quan estàvem apunt d’aterrar ens vam tindre que posar els cinturons, i ens vam començar a despendré.
Quan vam arribar un autocar ens va portar fins a Milà. Quant estàvem a l’autocar, la meva germana xerrava tant que es va fer amiga d’uns nois i va estar una hora i mitja molestant tothom.
Vam anar a l’hotel, que es deia "The Best", que amb Ingles vol dir "El millor", però jo crec que això era mentida. L’endemà vam anar a donar una volta per Milà vam veure les tendes de roba mes cares del mon, quan es va fer de nit vam anar a un restaurant, de Milan i vam menjar coses típiques de allí.
Quan ens vam aixecar vam anar caminant fins al Duomo, vam estar dos hores caminant per arribar al Duomo. El Duomo es una catedral gegant, vam entrar i era la catedral mes gran que avia vist. El tercer dia vam anar a un museu de roques i minerals, hi havia un mineral que feia un metre. Per la tarda vam agafar el avio, però quan anàvem cap a la vio va començar a ploure i ens vam mullar de dalt a baix.