07 de novembre 2014

La castanyada

El dia 30 d’octubre, els nens i nenes de 6è vam fer de castanyers i de castanyeres. Aquell dia era el dia de la Castanyada! Ho vam fer aquell dia perquè el Josep Manel el divendres no hi era, ell es el qui ho portava tot. Nosaltres primer vam fer com una mena de batucada, cosa que els pares no sabien. Al final va quedar molt i molt bé, va ser divertidíssim. També vam fer una dansa que ara no me’n recordo com es deia.

Nosaltres també presentàvem les actuacions que també van ser molt divertides. De sobte la castanyada va acabar, però no del tot. Aquell era el moment per anar a canviar-nos, mentre que els altres cursos ballaven tots junts “la conga”.


 Llavors tots estàvem impacients perquè era l’hora de repartir les castanyes a tots els nens de l’escola. Després nosaltres ens vam asseure i ens van donar el beure i les castanyes. Mentrestant xerràvem, ens divertíem, ja que era l’últim any que érem en aquesta escola. Llavors quan es va acabar tot nosaltres vam pujar cap dalt, ho vam recollir tot: el bastó, els pantalons, la boina i tot el que portàvem. Després ens en vam anar cap a casa. Jo m’ho vaig passar súper bé tot i que ens vam haver d’esforçar molt perquè érem els encarregats de fer les paperines, ficar-hi les castanyes... jo m’ho vaig passar molt bé.

0 comentarios: