07 de novembre 2014

La Castanyada

El dia 30 d’Octubre, un dia abans de la Castanyada, a l’escola d’Albesa la vam celebrar, l’hem celebrat aquest dia perquè el nostre professor de música el divendres no hi podria ser, i el necessitem per fer els balls i totes les coses de la Castanyada.
La celebració de la Castanyada va començar quan a les 15:20 tots els pares estaven esperant al parc per quan s’obrissin les portes i així  poder triar el lloc més bo. El Marc, l’Àngel i jo estàvem indicant on s’havien de situar els pares, mares, padrins, padrines, oncles,...
Ràpidament nosaltres tres vam anar a la classe de música a agafar els instruments, allí ens esperaven els nostres companys per sortir amb la banda que vam prepara, amb caixes, bombos, triangles i plats, vam sortir i vam donar una volta a tot el pati, a mi em va tocar fer els triangles i els plats, perquè al matí em vaig fer mal al dit perquè se’m va caure la pilota de bàsquet a dos dits que servien bastant per tocar la caixa, vaig sentir com la gent del públic i els nostres professors dient que havia quedat perfecte. I cap a tres quarts de quatre vam començar a ballar i a cantar.
Jo i el Marc vam presentar als alumnes de parvulari, i durant totes les actuacions vam controlar el volum.

Després van actuar els de cinquè, i després vam arribar nosaltres, ma mare va dir que ho vam fer bé i per mi que així va ser. I a continuació anaven actuant tots els alumnes de l’escola...  I quan es van acabar de fer els balls, tots els alumnes de l’escola, menys nosaltres, anaven ballant pel pati, mentre que nosaltres ens estàvem vestint de castanyers i castanyeres. Vam començar a baixar i tots els nens es van asseure i nosaltres els hi vam repartir les castanyes i el beure. Nosaltres ens vam asseure i vam gaudir de la nostra última festa de la Castanyada a l’escola.

0 comentarios: