25 de novembre 2014

Els jocs

Jo sóc un nen d’onze anys i crec que hi ha pares que als seus fills els hi compren jocs com ara el GRAN THEF AUTO 5. Aquests jocs influeix molt a la vida d'un nen que no se sap controlar, com ara hi ha gent que juga amb aquesta mena de jocs que no són de la seva edat i al carrer si hi ha una baralla amb ell, ell repeteix els moviments i en canvi hi ha persones (nens) que poden jugar però després quan surten al carrer a jugar i hi ha una baralla, ell no fa els moviments, agafa i marxa de la baralla.

Coses en contra
Si un nen ha de jugar en aquesta mena de jocs i s’ha de portar malament, els pares els hi poden requisar, castigar-los durant un cert temps. Hi ha gent que a més de copiar els moviments, repeteix les paraulotes i aquell nen potser és un enganxat a aquell joc.

Coses a favor
Doncs pels nens que els hi agrada aquest tipus de jocs i al carrer no copien els moviments poden jugar. Doncs a mi aquesta mena de jocs també m'agraden però jo hi jugo a casa d'un amic i ni jo ni el meu amic copiem els moviments que fa el personatge ni ens i aviciem molt.

Doncs ja sabeu, tots els pares i les mares que s'informin d'un joc abans de comprar, i si veu que hi ha molts conflictes amb aquell nen, requisar-li el joc, així aprendrà a no haver de pegar i  insultar.

0 comentarios: