17 de febrer 2010

Metin 2

Es un joc de ret, que et trobes amb tota la gent que esta jugant i pots parlar, passat armes i cosses d’aquestes amb la gent de altres països i localitats.
Jo l’altre dia estava parla’n amb un nen i em va dir que era de Uruguai i jo hem vaig quedar parat, vaig pensar... com es que un nen d’Uruguai pot parlar amb mi, i llavors vaig descobrir que hi jugava gent de tot el món i que ens podíem passar cosses i tot això.

De veritat jo crec que es un joc molt divertit i diferent que els altres perquè es pot parlar amb gent de altres països i cosses d’aquestes.
Jo personalment el recomano ja que es de lluita i ja gent que no li agraden els jocs de lluita.
A mi els jocs de lluita abans no m’agradaven i veia al meu germà Ivan i la seva colla juga al: Dragon Ball Budokai Tenkatchy 2, i deia com us pot agradar aquets jocs, i quant vaig descobrir el Metin2 i vaig jugar un dia i ja em van començar a agradar els jocs de lluita i ara hi jugo cada dia.
Es molt divertit!...

0 comentarios: