15 de febrer 2010

Natació a Balaguer

Cada diumenge vaig a fer natació a les piscines cobertes de Balaguer amb la meva germana i una veïna. Anem amb el cotxe de la veïna que es diu Esmeralda.

Amb la mare vam fer un tracte: si el diumenge tenia els deures fets podria anar a natació, aquest diumenge no tenia els deures fets i no hi he anat.
Nosaltres hi anem, jo encara no he començat però quan hi aniré anirem per lliure i podem agafar moltes coses com: aletes, xurros...


Aquest diumenge intentaré tenir els deures fets per poder-hi anar i divertir-me una miqueta, si puc estaré tot el rato amb les aletes per anar mes ràpid i si em diuen alguna cosa me les tindre que treure però les tornaré agafar.

Ens dutxem allí però jo com que tinc la pell atopica i necessito un xampú especial em tinc que dutxar a casa, la Gemma i l’Esmeralda es dutxen allí.

0 comentarios: