18 de setembre 2007

Viatge a la Cerdanya

Aquest estiu vam anar de viatge a la Cerdanya amb els meus pares.
Ens vam allotjar al poble d’Alp, allà vam deixar les maletes a l’habitació del hotel “Cal “Eudald”, vam mirar una mica l’hotel i vam veure que hi havia un bar i uns sofàs amb una tele.
Des d’Alp vam fer diferents sortides per veure els voltants, vam anar a Puigcerdà, a Martinet, i també vam creuar la frontera francesa per anar a Bourg -Madame i desprès a Llívia, que es un poble català que està dins de França.
Però de totes les excursions la que més em va agradar va ser la que vam fer a la Molina. Per anar-hi vam pujar amb telefèric. Quan anava pujant es veien els arbres i els rius cada cop més petits, feia una mica de por si miraves cap avall. A dalt de tot havia una placa on estaven dibuixades les muntanyes que es podien veure des d’allí.
Hi havia gent per tot arreu: excursionistes joves, senyors i senyores que es passejaven i el que a mi més em va cridar l’atenció va ser grups de nois i noies que pujaven al telefèric amb bicicleta i que quan eren a dalt s’equipaven ben equipats i baixaven les costes pendent a baix.
Com que feia molt bon dia vam decidir caminar una estona, per pujar al pic de l’Àliga que era la muntanya més alta. Em vaig cansar molt però també em vaig entretenir una estona amb els cavalls que pasturaven, i havien vaques i fins i tot voltors.
A dalt de tot havia un paisatge molt bonic, perquè es veien tot de muntanyes davall de nosaltres. Hi havia un refugi acollidor on em vaig poder comprar una bossa de patates, va ser el premi per haver-me comportat.
Desprès de disfrutar un bona estona, vam baixar un altre cop amb el telefèric. Quan érem a baix vam fer un beure a un bar, jo em vaig comprar un gelat, i mentre l’assaboria va passar una noia molt equipada però sense la bicicleta i amb una pelada a la cara i el braç embenat. De fet a mi ja m’havia semblat un esport d’alt risc aquest.
A l’hora de dinar ja tornavem a estar a Alp, i després d’assaborir un bon dinar típic de la Cerdanya vam agafar les bosses i de camí cap a Albesa.

0 comentarios: