27 de setembre 2007

Viatje a la platja

Aquest dissabte vaig anar a la platja amb el meu germà i la Noemí. El viatge s'em va fer molt curt, perquè em vaig adormir. Quan vam arribar ens vam trobar el Jordi i la Ramoneta, que jugaven a cartes.
Dissabte al matí vam esmorzar llet amb un croissant. Desprès vam anar a la platja a guardar lloc perquè no ens el prenguessin. El Jordi estava plantant l'ombrel·la i li va caure al cap perquè no l'havia clavat gaire bé.
Va arribar la Rosa Marí. Aleshores, la Ramona, el Jordi i jo vam anar a l'aigua a fer Smack Down. Vam intentar arribar a la boia blanca, però no tocàvem a terra. Vam anar a fer un castell i la mare del Jordi ens va cridar per anar a dinar.
Ens vam ficar a la dutxa i tot el terra estava ple de la sorra que teníem als peus. Quan ens vam acabar de dutxar, vam fer sauna i jo em vaig cremar la cama. Després vam anar a dormir i vam parlar una estona de com havia anat el dia. Però el Jordi és va adormir.
L'endemà ens vam trobar tot el cos ple de picades dels mosquits. I ens vam haver de sucar perquè si no ens picava molt. Quan ens vam despertar vam jugar a l'uno, com gairebé sempre. Nosaltres vam ajudar a preparar la taula, i ens van donar unes quantes gominoles. Desprès vam anar a la platja i ens vam trobar que no ens podíem banyar perquè estava tot ple de meduses. El Jordi i jo ens vam queixar:
- Ostres, ara no ens podrem banyar, quin rotllo!
La mare del Jordi va dir:
- Tranquils, que demà ja veureu que no n'hi haurà, perquè hi ha un vaixell que les mata totes.
Mentre estàvem tornant vam veure com un home construïa un drac de sorra. Quan vam arribar a l'apartament, el Joan va dir:
- Mireu! Juga el Madrid!
I nosaltres vam dir:
- El Madrid ens dona igual. Ens importa el Barça!
- Però si el Barça és un trampós! - va dir tot reient.
- Doncs, mira que el Madrid ... - va contestar el Jordi.
Quan vam acabar de sopar vam anar al Mini Golf que hi havia al costat de l'apartament. Mentre jugàvem la mare del Jordi es feia un tallat. Al Jordi el vaig guanyar de quatre punts. En acabar, vam tornar a l'apartament i em vaig ficar a dormir com un tronc de la son que tenia.
L'endemà el Joan i el seu fill van anar a jugar a golf en un camp més gran. Quan van venir a la nit vam anar a pescar. Al Jordi li va picar un peix, però quant va treure la canya de l'aigua va veure que el peix s'havia menjat l'ham!
L'endemà ja vam tornar cap a casa.

0 comentarios: