10 de setembre 2007

La fira del teatre

A Tàrrega ja fa vint-i-set anys que se celebra la fira del teatre. Aquest any ha estat del dia sis al nou de setembre. Es fan espectacles al carrer i també en llocs tancats.
La meva mare és de Tàrrega, per això hi anem sempre. Ens quedem a dormir a casa de la meva àvia. Aquest any només hi hem anat els dies vuit i nou, perquè els meus pares treballen.
Hem vist les firetes, on hi ha més d'un quilòmetre de parades "hippies" i també algunes atraccions. La meva germana i jo vam pujar a la granota, perquè les altres coses eren de petits.
Algunes actuacions estan molt bé, a mi les que m'agraden més són les de circ, que en vaig veure dues. Després una de hip-hop que em va deixar bocabadada, feien cada cosa més estranya, ... I també una altra de dansa que era per més de divuit anys, era molt avorrida.
El que no m'agrada és que has d'anar una hora abans a tot arreu per agafar lloc i que tothom va borratxo i drogat per allà.
A la gent els encanta la batucada, que ho fan voltant pel carrer, i veus gent descalça i amb botelles de cervesa a la mà fen el ruc. Jo sempre m'ho passo bé, i l'any que ve us animo a que hi aneu!

0 comentarios: