12 de desembre 2012

Un ordinador portàtil nou a casa


Ja fa un temps que em van dir que compraríem un ordinador nou, perquè el que teníem fins ara era un ordinador vell i anava molt lent.
El que em tingut tots aquests anys era un Acer Travel mate 2300, també era portàtil, però com ja us he dit ja té quasi deu anys. De vegades trigava un quart d’hora a carregar-se internet, i buscava coses al google, cada dos per tres es penjava i ja no podia fer-hi res, i de vegades quan es volia connectar a internet, deia que no es podia connectar-hi, i llavors tenia que anar a reiniciar el router (que en català vol dir connexió inalàmbrica a internet). 

Ara, en canvi, amb l’ordinador nou puc fer moltes més coses que amb el vell i em va molt més ràpid. Fa dues setmanes el vam obrir i quan el vam provar, em vaig quedar flipant del ràpid que anava, vam obrir cinc pàgines alhora i continuava anant bastant ràpid. Ara cada dia mon pare es descarrega pel·lícules d’un programa que es diu uTorrent, us el recomano si us agrada descarregar música, jocs, pel·lícules... perquè va molt bé. Ara jo cada dia m’estic descarregant música d’ un programa que es diu (youtube mp3 converter), que consisteix en anar al youtube, ficar una cançó, copiar l’URL de la pàgina i després ficar pegar a dins del la pàgina que us he dit fa un moment, fiques convertir i finalment ficar descargar. 


I aquí s’ha acabat, però segurament d’aquí poc en tornaré a publicar un altre, fins aviat.

0 comentarios: