12 de desembre 2012

El que vull ser de gran

Hola, sóc el Quim i us vull explicar el que a mi m’agradaria ser de gran.

Jo sempre he pensat en tenir unes cases de muntanya, per poder viure allà  amb els meus amics Arnau i Roger, i seriem veïns.
A mi sempre m’ha agradat viure dels animals i tenir uns camps per conrear amb el tractor a la muntanya.
Al  meu amic Roger sempre ha volgut tenir una botiga per modificar vehicles pintant-los de colors vistosos, posar-los-hi enganxines, llantes boniques, alerons, ...
I al meu amic Arnau sempre ha volgut tenir un bar restaurant i ell ser el xef.
Un dia quan estava mig adormit al meu llit em vaig posar a pensar en això. Vaig pensar que podríem ajuntar tot el que a nosaltres ens agradava, i així poder construir un restaurant cassola , els productes els tindríem dels conreus i de la meva granja, L’Arnau seria el xef del bar-restaurant, i el Roger aniria guanyant alguns diners per millorar cada dia més la seva botiga, millorant la meva granja i comprant animals nous i tractors pels conreus i millorant el bar-restaurant per atreure més clients.
Jo crec que això seguirà sent un somni perquè és bastant difícil viure tan bé i tenir tanta fama amb els restaurants i amb les botigues.

0 comentarios: