19 de desembre 2013

Descripció de la meva gosseta

Ara us descriuré a la meva gosseta que es diu Deisy.

Me la van comprar ja fa uns 7 anys. És una Yorskire Terrier. És bastant petiteta. És de color marró clar, ros i una mica gris perquè ja és bastant velleta. Té el nas rodonet i molt petitet. Sempre va amb la llengua fora i fa molta gràcia. Té els ulls rodonets i negres. Les seves orelles estan abaixades i són petites. Sempre porta una llacet que li agafa el cabell de vora les orelles. El seu cap es petitet i té el coll curt. Té les  potes curtes i les ungles negres. Té unes pestanyes llargues i esclarissades.  No te  gaire cua i quan la vol moure en comptes de moure-la remena el cul.  Porta un collar rosa pal  on hi ha escrit el seu nom.

Li encanta que li rasquin la panxa i quan li rasques estira les potetes i treu la llengua fora. També es molt entremaliada  però a la vegada és molt aprensiva. Li encanta fer-se la fatxenda davant del meu altre gos que es diu Dandi, que és un dàlmata. La Deisy sempre molesta al Dandi i quan li fem una festeta es posa gelosa. Quan la rasques i pares amb la pota et rasca la ma com si digués “ rasca’m més”. Li encanta menjar, sobretot pernil dolç. També li agrada el pinso i els ossos. Quan de vegades té set i no hi ha aigua dóna un cop amb la poteta al pot i el fa sonar, així sabem quan té set. La meva gosseta per mi es com si fos de la família i me l’estimo molt.

Aquesta és la descripció de la meva gosseta Deisy.


0 comentarios: