19 de desembre 2013

Poetes de ronda

El dia 9 de novembre vam celebrar els poetes de ronda. Consisteix  en què unes quantes persones del nostre poble o d’altres llegeixin poemes inventats per ells mateixos sobre alguna cosa que els va passar o també d’altres autors. Quatre nens de cicle superior també hi participem, aquest any llegíem: Jo, l’Eloi l’Angel i L’Emma. Els poemes que vam llegir eren d’una escriptora molt famosa que escriu poemes infantils preciosos que es diu Joana Raspall.


 Com cada any les actuacions es farien als Jubilats. Quan vàrem entrar ja estava tot preparat. Ens vam asseure en uns seients de l’última fila molt a prop dels poetes que llegirien. Estàvem molt nerviosos i mentre tenien lloc les actuacions llegíem els nostres poemes en veu fluixa per a què no ens sentis ningú. La primera actuació va ser d’un home d’uns 60 anys que va llegir un poema sobre la seva néta. A l’acabar una dona va llegir un altre poema. A l’arribar a les sis persones que havien llegit van llegir uns altres dos del nostre poble. Quan van haver acabat ens vam pensar que era el nostre torn però els sis poetes del principi van tornar a llegir. Aleshores per fi ens va tocar llegir els nostres poemes. Primer va llegir l’Angel i després l’Emma un dels seus dos poemes. Després  ens va tocar a jo i a l’Eloi. Vam tornar a repetir i es va acabar els poetes de ronda. Després tots els poetes que havien participat feien un sopa a la saleta però jo no hi vaig poder assistir, tot i això va ser un dia molt divertit i amb moltes emocions, em va agradar molt.

0 comentarios: