17 de maig 2009

El Canto Del Loco

El canto del loco és un grup de música de pop rock. Al seu grup són cinc membres, el cantant, tres guitarristes i el de la bateria. A jo, sincerament m’encanten les seves cançons i hem ser totes les seves lletres. Per això vam decidir d’anar-los a veure a Lleida, que feien un concert al pavelló Barris Nord.
Jo em moria de ganes de que arribés el gran dia...
Els dies es feien molt llargs... I finalment va arribar el gran dia!! El concert començava a les deu de la nit, i jo a les vuit i mitja ja i era.
Hi vaig anar amb el meu pare el Marc Balagueró el seu pare i mon germà. Varem entrar al Pavelló i estava tot ple. Tota la gent asseguda al terra i alguna plantada. Quan encara faltava mitja hora perquè comencés, tothom ja es va aixecar. Quan eren les deu al punt, va sortir una mena de marcador que anava baixant de cinc minuts fins a cero.
Estava més nerviós allà que segurament a la final de la champions. Per fi es van acabar els segons i van sortir tot el grup. Va ser impresionant la manera de sortir, el marcador va pujar i el grup va començar a tocar. Jo tot el rato saltava i cantava com a boig. A la segona cançó de tant saltar ja estava suat i cansat. Però seguia igual.
El cantant s’havia tenyit de ros. Però cantava igual de bé eh.. jaja. Em sabia totes les cançons menys dos o tres. Però no es sol la música del concert el que mola, sinó també es l’ambient a festa i tothom cantant per allà... És una sensació al•lucinant . El cantant em va mirar
i em va fer com un "ok" amb el dit, llavors jo també li vaig fer i em va fer l'ullet.
M’ho vaig passar súper bé. I per acabar el dissabte, varem anar a celebrar que havia perdut el Madrid, i per tant, el barça es proclamava campió de lliga!
Hi vull tornar...

1 comentarios:

Laia Hospital
Diu ...

Oriol, tens raó. Els dies es feien llarguissims esperant.

I més es feia llarg al compte enrere.

Va ser molt divertit.

Si algun dia El Canto Del Loco va a lleida o a algun lloc, us recomano anar-hi.