15 d’abril 2010

Vacances de Setmana Santa

Aquestes vacances de setmana Santa no he fet gaire cosa. El Dilluns, el Dimarts i el Dimecres he estat a casa fent deures i he anat a jugar al carrer. A casa a vingut la Vanessa que es la senyoreta de l’Edurne. La cuidat i també a jugat a nosaltres.

El Dijous al matí ens em quedat a casa fent deures hi ha la tarda em marxat cap a Calafat que esta al costat de l’Ametlla de Mar. Tenim una casa on hi vivim els meus cosins, els meus avis i nosaltres i algun dia venen alguns amics. A Calafat tenim una barca i cada vegada que anem a Calafat anem a pesca al fons del Mar.

Nomes hi anem el pare, el jefe de la barca que es diu Oscar i jo. Casi mai no pesquem res però ens ho passem molt bé perquè ens banyem, pesquem i el que m’agrada més es quant fem un beure a la barca, agafem begudes de la nevera i ens les veiem a la barca.



A vegades fan un torneig de pàdel en el qual el meu pare i el meu cosí participen, son molt dolents perquè cada partit que juguen el perden: sis a zero, sis a un, sis a dos...nosaltres sempre els anem a veure com juguen. Un dia anem casi tots al pàdel, però s’ha de llogar pistes perquè casi sempre esta ple. Pots fer dos cosses: jugar a pàdel o anar a fer un beure. Els homes casi sempre van a jugar i les dones van a fer el beure.


El Dimarts que es l’últim dia de vacances al matí anem a la platja i juguem i cap a la tarda vespre tornem cap aquí Albesa.
I fins aquí les meves vacances de setmana Santa.

0 comentarios: