10 de març 2017

DE L'ESCOLA A L'INSTITUT

Aquest any, hem de deixar l’escola per anar a l’institut. Tinc molts bons records d’aquesta escola.
Me’n recordo que quan jo vaig començar a l’escola era la més petita del meu curs i de tota l’escola. A mi, em costava una mica d’incorporar-me, jo només tenia 2 anys. A P3, teníem a la Maria, tots li dèiem “Marieta”. La Maria era molt bona i carinyosa amb tots nosaltres. A P4 i P5, vam tenir a l’Anna Amorós, era molt simpàtica amb tothom. Quan vam començar cicle inicial, vam tenir a 1r  i 2n a l’Ester, sempre la recordaré amb molt carinyo, va ser molt bona mestra amb tots nosaltres, per mi, ha sigut la millor mestra que he tingut. A més, a 1r va arribar la Parisi, una molt bona companya. Després vam començar cicle mitjà. Va ser un dels millors cicles. Amb la Teresina ens ho passàvem molt bé, i la Teresa ens feia llengües. I per acabar, cicle superior. Hem tingut de mestres a en Xavier, la Berta i l’Anna. La veritat es que m’ha passat el temps molt ràpid des que vaig començar. Només puc recordar coses bones.
Em fa molta pena deixar l’escola, però al mateix temps tinc ganes de començar una nova etapa. Aquest curs em passa volant. També m’estimo molt a els meus companys, que per descomptat no els canviaria per res. Jo aniré al Torre Vicens.
Però el que menys m’agrada de tot això és que un company nostre no vindrà amb nosaltres.
Jo sé que sempre serà el meu amic, i que per res del món deixaré d’estar amb ell.


0 comentarios: