10 de gener 2018

DIARI VACANSSES DE NADAL
1 DIA DEL PARE NOEL
                               DIA 25-12-2017
El dia del Pare Noel, estic  molt  feliç perquè em porta la Nintendoswitch, però per altra part trist perquè s’ha mort la meva repadrina.
2 QUAN HE ANAT A BUSACAR A L’EMMA
                                      Dia 31-12-17
Avui he estat molt feliç,he anat a buscar l’Emma  que era a  unes colònies de muntanya i desprès he anat a veure una cosa que sempre he volgut: Rocaviva. És un lloc genial, m'he sentit súper feliç i recomano la visita.
3 LA CAVALCADA DELS REIS
                                    5-1-18

A les 4 i 45 he sortit amb el Marc a esperar fins a les 6 que han arribat els Reis;  estic molt content i he anat a donar la volta al darrera la carrossa . Després he anat a sopar a casa de la padrina i els reis m'han portat els regals.

0 comentarios: