10 de gener 2018

DIARI NADAL2017-2018
Diumenge,24 de desembre de 2017
Avui he anat al cine d’Alpicat per primer cop, i he vist “COCO” una película molt xula; hi he anat amb la meva cosina i també he vist “UNA AVENTURA DE OLAF” de Frozen que  m’ha agradat molt , ha durat 2h i pico és a dir de 15:00 – 18:00 . Quan he arribat  he sopat i he anat ha dormir.
M’ ho he passat molt bé.
Dilluns,25 de desembre de 2017
Avui és NADAL! M’he aixecat i he esmorzat, no he fet res en tot el matí ;he dinat,  he mirat la TV I he anat a dormir la migdiada I m’he despertat a l’hora de sopar I per tant he sopat  I he anat a dormir.
’ ho he passat molt bé.
Diumenge,31 de desembre de 2017
Avui és cap d’Any,  he esmorzat he ajudat a la mare a fer els preparatius  pel sopar de cap d’ any. He escrit unes coses a una llibreta meva, he dinat i he dormit una migdiada de les 15:00 a les  18:30 que és quan hem preparat el sopar. Més tard hem  sopat,  hem menjat el raÏm i hem  anat a dormir .
Ha estat un dia fantastic!!!


0 comentarios: