09 de desembre 2016

Barça Kids!

El dijous 1 de desembre vam anar al Barça Kids, a l’exercici hi vam anar 3r, 4t, 5è i 6è.  A l’autocar els nens de  6è anàvem al darrere de tot, era molt divertit, al darrere hi anàvem l’Eduard, el Toni, el Santi i jo, a la meva vora hi anava l’Eduard. Al sortir del poble ens trobem la sorpresa que darrere de la Carme Ponts hi havia el pare del Samir amb el Samir, tots els nens desitjàvem que ens avances i poder-lo saludar, però no va ser així.


 A l’arribar al Barça Kids vam anar a un petit recinte de gespa artificial, una vegada asseguts tots els monitors es van presentar, primer es va presentar la Mònica que seria la monitora de 3r i 4t, i després es va presentar en Francesc, que seria el monitor de 5é i 6é. En Francesc era un noi alt i guapet, ell portava un tupè semblant al del Toni...
Be, no m’enrotllo més perquè no acabarem...



Al principi de tot vam anar els de 5è i 6è a una sala per a què ens explìques què significàba el respecte, que era el  valor que havien triat. Ens va explicar diferents coses relacionades amb el respecte. Després de la classe vam anar tots a esmorzar, jo tenia un bocata de bimbo. Després d’esmorzar vam anar a practicar l’esport que havien escollit que era el “handball”. 



Vam estar aprox. 2 hores jugant fins a cansar-nos, vam jugar 6 partits. Va ser molt divertit! Després vam anar a dinar,  era molt bo, després de dinar vam jugar al fet i amagar amb el Santi el Miqui que per cert feia trampes, amb el Raül i jo. Era molt divertit, a la tarda ens van ensenyar la seva pagina web i ens van donar un carnet de barça kids i vam marxar cap a casa.

0 comentarios: