12 de desembre 2016

BARÇA KIDS!!!!!

El dijous, 1 de desembre vam anar C.S I C.M a Balaguer a treballar els valors com el respecte, ambició, esforç, treball en equip  i la humilitat. Però l’escola sols va triar-ne un, el respecte i el treballaríem amb un esport: l’handbol.
Doncs no m’enrotllo més i us explico l’excursió.
Havíem de ser al col·legi a l’hora de cada dia per anar al més aviat possible directe cap a Balaguer. Quan vam arribar a Balaguer exactament als pavellons d’IMPAXA a un raconet estava preparat tot alló del Barça kids. Hi havia dos monitors: la Sofía que era C.M i a C.S el Francesc. Primer ens van explicar el que faríem durant tot el matí i que hi  hauria 3 parts. La primera consistia en què en grups de 5 o de 6 havíem de buscar el valor que s'amagava entre unes cartes i apuntar en una fitxa, desprès havíem de definir què son els valors. Quan tots els grups havien acabat ens havíem de reunir amb el Francesc i descobrir el valor que estava amagat i era el RESPECTE!!!! Ens va definir el que era. Desprès vam esmorzar ràpidament i ens en em vam anar a jugar a handball, vam fer grupets de cinc, el meu grup estava format per l’Eduard, el Joel, el Farran, el Marc, el Joel, l’Ares i jo.



 Jo em vaig ficar de portera i em  vaig parar moltes pilotes. Estava molt contenta perquè em vaig esforçar molt. Bàsicament no o recordo de quantes vam guanyar, però el que compte es que ens ho vam passar bé. Quan vàrem  acabar tot teníem gana i ens en vam anar a dinar. Vam anar a dinar a fora, jo menjava macarrons i la Laia no podia obrir la carmanyola i la vaig ajudar. I vam menjar patates. Els professors ens van deixar una estona d’esbarjo i vàrem jugar a fet i amagar, però ens vam avorrir i vam  anar a parlar i vam contar acudits.

Ja s’acostava el final de l’excursió ,a la tercera part havíem d’explicar amb les nostres paraules els valors i el respecte i reflexionar si a l’hora del esbarjo tot el que hem treballat durant tot el dia ho fem. Quan vàrem acabar un vam aver de fer un carnet del Barça Kids amb el nostre nom i la nostra edat. I ens van donar una samarreta i una revista del Barça Kids. Aquesta excursió va ser molt especial.

0 comentarios: