09 de desembre 2016

BARÇAKIDS

Ahir vam anar al “Barçakids”, on vam treballar els valors, i per cert va “molar” molt! Barçakids era un programa organitzat per el F.C.B que ensenyaven valors i esports.

A l’ arribar als pavellons d’Impacsa, ens van explicar una mica què faríem. Vam fer unes activitats a la tableta i hi havien grups, el meu grup era: el Llobera, el Ramon, el Yassine, l’ Eliseu i jo. Van ser molt divertides i vam esmorzar. Vam anar a escalfar, per poder jugar a handbol. Primer vam jugar al mocador, a mi em va tocar sortir amb el Farran, amb la Sales i la C.P i també tot el grup. Després vam fer activitats amb la pilota de handbol, vam fer els equips, jo estava amb el Yassine, el Eliseu, l’Alba, el Santi, el Victor i jo. El primer partit vam guanyar 4-1, el segon 2-1 vam guanyar, però   marcar gol en pròpia perquè al Victor li vaig passar la pilota i no la va agafar, per fora l’animava i per dins tenia ganes de matar-lo! El tercer partit vam guanyar 4-1, però sempre guanya el qui té valors. Al cap d’ una estona vam dinar i vam jugar a dir acudits. Després vam anar a completar un esquema dins del pavelló i vam marxar. 

0 comentarios: