09 de juny 2016

de l'escola a l'institut quants records quantes preguntes



de l'escola a l'institut quants records quantes preguntes

L’institut Torre Vicens és un centre situat a la ciutat de Lleida, on hi van els nens de les escoles de la zona.
A mi lo que no m’agradava de l’escola eren els verbs d’anglès.
A mi lo que m’agradava de l’escola va ser fer els circuits elèctrics i els altres treballs de l’escola.
De l’escola tinc molts records. Ara us en nombraré uns quants:   
De p3 jocs.
De p4 jocs i fitxes.
De p5 fitxes.
De 1r deures i fitxes.
De 2n molts deures i exàmens.
De 3r molts deures i alguns exàmens .
De 4t molts deures algun treball i molts exàmens.
De 5è molts treballs, moltíssims exàmens i molts deures.
De 6è molts més treballs molts més deures i molts més exàmens.
De l’institut espero moltes coses mes deures mes exàmens i mes treballs i molts amics l’institut serà molt mes gran i no se on seran les classes i espero que els mestres m’ajudin a dir on es cada aula i els nens d’allí també.  
Vaig estar 9 anys a l’escola i encara no s’ha trencat res. Ara ja va sent hora de que vagi dient adéu  a l’escola i hola a l’institut Torre Vicens.

0 comentarios: