13 de maig 2016

Trobada esportiva

VIII Trobada Esportiva.
El passat divendres,8 d’abril, cicle superior (5è i 6è)de la meva escola, vam anar a Balaguer, on fèiem una trobada esportiva, on hi anàvem alumnes de petites escoles de la Noguera. Ja seria el meu segon any.
A les 9:15 vam partir d’Albesa amb retard, ja que l’autobús s’havia retrassat, per que abans havia de  passar per altres pobles.
Quan vam arribar ens van repartir ràpidament  en grups, jo anava al grup 2 , amb la meva amiga Clàudia i l’Eudald de 6è i el Jordi Llobera de 5è.
El grup 2, vam començar per dodgeball, que la veritat va ser divertit, menys quan la meva amiga que era de l’equip contrari em va donar un cop al nas. Quin mal començament!!
Tot seguit vam fer bàsquet i korfball (un esport semblant del bàsquet). Korfball ja no em va semblar tant difícil com l’any passat, ja que hi havia jugat en un altre lloc.
Desprès vam anar a fer bàdminton, on amb una nena que havia conegut, vam guanyar tots els nostres oponents.
Vaig descobrir que l’esport no se’m donava tant malament com havia pensat. També vaig tenir la mala sort d’agafar una raqueta que no tenia protecció on s’agafa, i em va deixar la mà com un pitufo, per tant, blava; Semblava que no er el meu dia!!
Seguidament vam anar al camp d’herba artificial a jugar a futbol; no m’agradava gens caminar per allà, ja que s’enganxava tot als mitjons, pantalons,deportives… contant que no caiguessis!
L’últim esport que vaig fer va ser natació;tots estàvem emocionats perquè seria la primera vegada que ens banyaríem aquell any, almenys ho vaig interpretar. Piscina va ser molt divertit, feia molta calor , ja que esta coberta i l’aigua estava calenta.
Per  arreglar-nos desprès no ens van deixar molt temps, però igualment vaig ser de les últimes.
Desprès vam dinar i jugar una estona pel enganxós i fastigós camp artificial, on em vaig tornar a embrutar…
Per acabar l’excursió vam pujar a l’autobús, el qual ens va portar a Albesa.
Aquell dia em vaig trobar amb coneguts i amics de coneguts, però també en vaig fer de nous, com la Clàudia i la Gemma del Palau d’Anglesola, l’Ari (Ariadna)…

El divendres va ser molt divertit i encara que no torni a fer aquella sortida, per què l’any que ve aniré a l’ institut… no m’importarà, ja que jo he gaudit d’ ella al meu temps.

0 comentarios: