16 de maig 2016

TROBADA ESPORTIVA 2016

El passat divendres 8 d’abril, els alumnes de cicle superior (5è i 6è), vam anar a la trobada esportiva de Balaguer. Jo aquests any faig 6è i seria la segona vegada que hi aniria,però l’any passat a causa de tenir “bronquitis” i el virus de la “tos ferina”, no hi vaig poder anar; ja que quan tenia tos no podia parar de tossir i semblava que m’ofegava, i això era un problema bastant gros. Aquests any era el primer, però les meves amigues em van donar tots els consells que necessitava. I ademès ja estava familiaritzada amb la piscina (ja que de petita feia natació) i amb el camp de futbol (a causa de les curses), només em faltava conèixer el poliesportiu.
Els 5 esports que vam fer durant el matí van ser:piscina, futbol, bàsquet i korfball, bàdminton i dogeball. Tots els nens de les escoles estàvem dividits en 5 grups, barrejats. Nosaltres érem el grup 3 que vam començar per bàsquet i korfball, desprès bàdminton i futbol i finalment piscina i dogeball.
A bàsquet ens vam dividir en grups per a poder jugar diverses partides, jo vaig fer 3 cistelles a bàsquet, en canvi a korfball no en vaig fer cap.
Desprès vam fer bàdminton on vam fer una guerra de volants, que consisteix en tirar els volants que tiren al teu camp tirant-los al camp de l’equip contrari, i quan s’acabi el temps, l’equip que té menys volants guanya. La següent activitat que vam fer a bàdminton, van ser 4 partits de 2 contra 2, on en vam guanyar 2, empatar 1 i perdre’n 1.
Tot seguit vam fer futbol, on generalment totes les nenes anàvem caminant pel camp sense tocar la pilota, quan vam sortir del camp teníem tota l’herba artificial enganxada a les sabates.
I seguidament vam anar a la piscina, on ens vam canviar i posar el gorro de piscina. Les activitats que vam fer a la piscina van ser, tirar-nos de palillo, bomba i cap. I el temps que va sobrar vam fer exercicis lliures: tirar-nos per uns minis trampolins, nedar,etc. Quan faltaven 10 minuts per canviar d’esport , ens van fer anar a canviar i anar cap a l’altre poliesportiu.
Finalment vam fer dogeball on vam quedar 2 a 2, empatats. A mi em van tirar una pilota a l’ull, que va provocar que em fes mal i coïes tot el dia.
Quan vam acabar, vam anar a les grades del camp de futbol on vam dinar. A la tarda vam passejar pel camp de futbol, rient, seient-nos als banquets, etc.

En conclusió, m’ho he passat molt bé en aquesta primera i última trobada esportiva.

0 comentarios: