24 d’abril 2016

TROBADA ESPORTIVA

El dia 8-4-2016 vaig anar a la trobada esportiva de Balaguer.
Ens van separar en 5 grup i al meu grup hi havia: el Joan Iker, el Jan Cuco, la Laia Sales i l’Alba. Quan vam arribar, al cole vam entrar a les classes i vam donar les papallones que havíem de pintar i retallar. A continuació vam anar a fora, als gronxadors, perquè l'autocar tardava molt en arribar, perquè a part de nosaltres també hi havien altres escoles. Quan vam pujar a l'autocar ens vam posar en camí cap a Balaguer.

Quan vam arribar, hi havia molta gent de molts coles. A continuació quan van arribar tots vam començar a fer els esports. Jo vaig començar per bàdminton, vaig fer quatre partides., podies pujar o baixar de categoria , vaig pujar dos vegades i vaig baixar dos vegades. El segon esport va ser futbol, vaig fer dos partits vaig guanyar una vegada i perdre l'altre., vaig estar la majoria de temps a la porteria. El tercer esport va ser natació, ens van numerar: 1,2,3 i ens anàvem tirant un a un, quan vam acabar de fer-ho ens van deixar lliure. El quart esport va ser dodgeball, vam fer tres partides: el doctor, l'assassí i el rei i totes les vaig perdre. I per l'esport final basquet vaig fer sis partides, en vaig guanyar tres i en vaig perdre tres. Quan vam acabar basquet vam anar als seients del camp de futbol a dinar. Jo hem vaig menjar un entrepà d'espinacs amb pernil dolç. Quan vaig acabar de dinar vam fer un partit de futbol. Per acabar vam fer les fotos de grup i vam tornar a Albesa.

0 comentarios: