13 d’abril 2016

TROBADA ESPORTIVA

VIII TROBADA ESPORTIVA D’ESCOLES                      RURALS DE LA NOGUERA
El  passat dia 8 d’abril , el consell esportiu de la Noguera va organitzar la  VII trobada esportiva d’escoles rurals  de la Noguera, on alumnes de cicle superior de diverses escoles van poder practicar diferents activitats en la zona esportiva de Balaguer.
Així doncs els alumnes de cicle superior dels pobles pertocats vam ser recollits per 4 autocars i a les deu, més o menys, vam arribar a Balaguer on ens van distribuir en 5 grups i vam començar les activitats.
Jo anava al grup 2, amb molts altres nens que no coneixia, tot i això al meu grup, de l’escola hi havia alguns dels meus amics.
Doncs, vam començar les activitats;el grup que anava jo va començar amb dodgeball, un esport que m’encanta, però aquell dia hi havia gent el triple de bona que jo.
Després vam fer bàsquet i korfball; el bàsquet és un esport molt conegut i practicat a l’escola, però en canvi el korfball és un esport que gairebé no coneixia i només havia practicat dues vegades.
Tot seguit va manar de pressa i corrents a esmorzar.
Després d’haver agafat energies vam anar a jugar a bàdminton; un diré una cosa, el bàdminton és un dels esports que em va agradar més, clar com que jo ja jugo a tennis…
Llavors vam anar al camp de gespa artificial a practicar el futbol. Jo sóc molt “mala” jugant a futbol, però encara ho vaig fer força bé i de portera també. L’última activitat que vam fer va ser natació. Vam dirigir-nos a la piscina coberta, ens van canviar de roba i tots a nedar!
A l’acabar va manar al camp de futbol a dinar i després… a jugar amb tots els amics que havíem fet durant el dia!

Aquesta excursió ha estat molt divertida, però també m’he cansat moltíssim.

0 comentarios: