15 de novembre 2015

La Castanyada



El passat divendres dia 30 d’octubre els / les alumnes de l’escola Àlber vam celebrar la castanyada.
A les 3:15 vam representar diverses danses de diferents països als pares i padrins que ens van venir a veure.
Vam obrir les actuacions amb una desfilada d’orquestra que vam muntar a la classe de música. Vam fer dos rondes de ritmes, a la primera la Clara,el Dídac,l’Eudald i el J.I tocaven la caixa( una mena de tambor),l’Anna V. Tocava el bombo(un tambor molt gros), l’Anna M. tocava el triangle i la Nerea, l’Andrea, l’Adrià jo tocàvem el triangle i en la segona la Nerea, l’Anna M. , l’Adrià jo tocàvem, la caixa la Clara,el Dídac,l’Eudald i el J. I. tocaven el triangle, l’Andrea tocava el bombo, Anna V. Tocava el triangle . 
Nosaltres els més grans,vam ballar una dansa d’Euskadi anomenada “Esku dantza”. També vam presentar les actuacions de tota l’escola. Quant vam acabar de ballar ens vam anar a canviar corrents i ens vam vestir de castanyers / eres, vam agafar el nostres cistells i vam anar a repartir castanyes als nens i les nenes del cole i al pares, a mi em va tocar repartir les castanyes de la nostra classe i també les dels pares.  
A l’acabar vam netejar una mica i vaig marxar a Hip Hop. El dissabte al matí vaig anar a tennis i a la nit van venir a sopar uns amics i vam menjar moltes castanyes i panellets. Després de sopar vam anar a jugar i es va adormir tots menys el nen més petit i jo.
L’endemà, dia de Tots Sants vaig anar al cementiri d’ Alguaire,després vaig anar a dinar a casa de la padrina Anna i vaig jugar amb el meu cosinet Arnau. A la tarda vaig anar al cementiri d’ Albesa.
El dilluns vaig anar al cole de la mama, a primera hora del matí vaig llegir contes als nens i nenes de segon. A segona hora vaig estudiar , a tercera vaig jugar al memori .Després del pati vaig estudiar i a l’hora del SEP vaig fer llegir a unes nenes de primer, a la tarda els vaig ajudar a arxivar.

Aquest cap de setmana llarg a estat una mica mogut i diferent. M’ho he passat molt bé.  

0 comentarios: