21 d’octubre 2015

Retrat del meu padrí

El meu padrí  era més o menys alt i prim, tenia arrugues a la cara i una mica pels braços i les cames.
Sempre caminava molt recte, però de vegades li feia falta la seva mangala.
El cabell el tenia gris i curt. Tenia la cara una mica redona, els ulls rodons i marrons, el nas gran però atxatat, tenia la boca normal amb els llavis prims. El coll el tenia d'una mida normal.
Els braços els tenia una mica llargs i prims, les mans les tenia molt grosses i els dits també els tenia grossos.
Les cames les tenia majoritàriament llargues i una mica primes, però no molt fortes. Tenia els peus tirant cap a grossos .
Era molt simpàtic, bromista i amable. Sempre estava rient.
Li agradava molt mirar la tele i el futbol i també li encantava que l'anéssim a visitar a casa seva.

Tenia molt bona relació amb ell ja que era i segueix sent el meu padrí , sempre ens donava caramels, Lacasitos o xiclets perquè sabia que ens agradaven molt, i  he volgut fer aquest retrat sobre ell perquè segueix sent el meu padrí dins del meu cor i encara que no estigui entre nosaltres, me'n recordo molt d'ell.

0 comentarios: