05 d’octubre 2015

Principi de curs

 

 El dia 14 de Septembre vam començar l'escola. El primer dia estava molt cansada i tenia molta son, però a la vegada estava contenta perquè començava 6è. Quan ens vam trobar amb els amics no paràvem de parlar, encara que durant l’estiu ens vam veure molt!!
El primer dia no vam fer classe normal perquè la senyoreta Anna Arderiu ens va explicar les normes de classe i quin càrrec faria cadascú. A mi no em va tocar fer cap càrrec, però sort que d’aquí a un mes potser em toca fer-ne algun perquè els canviarem.Bé, l’Anna ens va donar els llibres, eren socialitzats, però eren nous i llavors vam estar una bona estona ficant etiquetes per totes bandes.Bé, a mi se’m va fer una eternitat tot això fins que va tocar el timbre del pati, sort perquè ja em començava a cansar!!Després del pati vam ordenar una mica els llibres perquè estava tot desordenat!!Al migdia me’n vaig anar a dinar a casa i vaig descansar una mica. A la tarda vaig marxar una mica més aviat cap a l’escola per parlar amb els meus companys i companyes. Aquella tarda ens tocava música i educació física, vam fer classes normals. De moment tot m’ha anat tot bé. Espero aprovar-ho tot i passar m’ho molt bé.

0 comentarios: